Saturday, January 4, 2014

2014 !!

Ahlan wasahlan 2014 masehi .. Assalammualaikum warahmatullahi wabarakatuh .. salam sejahtera buat semua pengunjung blog saya .. blog yang selalu ditinggal sepi oleh empunyanya .. hihi .. malas nak update blog sebenarnya ..

seperti biasa setiap menjelang tahun baru masihi pasti terdengar azam baru sana sini situ .. tapi saya tak macam tuh .. sebab menjelang tahun baru kawasan perkampungan saya dinaiki air laut sehingga mencapai 2.7 .. begitu la kehidupan .. hampir 4 minggu pindah semula ke tempat asal membesar .. tempat bermain .. tempat bergaduh (ehem kalau la ada) .. hehe .. 

apa pun hidup perlu diteruskan walau pada tahun ini dijangka cabaran pada kehidupan pastinya suatu yang tidak akan dapat dielakkan .. harapan saya semua orang awam tetap tabah menghadapi apa jua cabaran hidup.. dan jangan tinggalkan solat kerana solat itu adalah salah satu alat kita berkomunikasi pada ALLAH SWT .. ini sudah tentunya pesanan buat orang islam seperti saya dan anda .. dan buat non muslim .. moga ALLAH SubhanAllah Taala memberikan hidayah dan petunjuk kembali kepada fitrahnya .. Amin Ya ALLAH .. 

" Aku ciptakan mati dan hidup untuk menguji dan mengetahui siapakah diantara kamu yang lebih baik amalannya" .. Al Mulk : 2

No comments:

Dunia Maya℠₠